27 Ocak 2015 Salı

Cafe Bi Melek'teki Sevgi


Bir önceki yazımda bahsetmiştim; o anki enerjiniz falcı ile uyumlu olduğunda o fal tadından yenmiyor. Her ne kadar Bayan Takıntı ile Kırmızı Kafa pek memnun kalmamış olsalar da ben Sevgi'den gayet memnun kaldım.

Benim Sevgi ile ilk tanışmam 2012 yılına dayanıyor. Onu Bayan Takıntı ve Kırmızı Kafa sayesinde tanıdım. O zamanlar hayatımı düzene sokma derdinden aklım fikrim ne olacak, nasıl olacak sorularındaydı. Bu soruların cevaplarını aslında bulmuşum da gerçekleşmesi ve de idrak etmem biraz zaman aldı :)

Yine kafamız atmış Bayan Takıntı ile gitmişiz Cafe Bi Melek'e kafamızdaki soruların yanıtlarını bulmaya. Randevu ile gittiğimiz için bir an evvel sıranın gelmesini bekliyoruz. Kahveleri ışık hızında içiyor ilk kim girecek diye konuşuyor arada dedikodu yapıyoruz. Derken sıra bana geliyor ve alıyorum soluğu Sevgi'nin yanında. O zamanki yeri daha istiklalin başlarındaydı hatırladığım kadarı ile. Neyse konuya geleyim. O zamanlar şu anki nişanlım ile sevgiliyiz ve ilişki biraz daha sağlam adımlara oturmuş gitme aşamasında. Bunun dışında ailevi ve de iş hayatımla ilgili bir dengesizlik var aklım bu konularda.

Sevgi kahveyi önüne aldı ama hiç içine de bakmıyor. Bana da arada bakıyor. Anlatmaya başladıkça gözler alakasız yerlerde biraz hızlı konuşuyor falan. İlk başlarda adapte olamadım, bir de söylediklerini kaydetmeme izin vermediği için gıcık olmuştum. O nedenle bir yandan dinlerken bir yandan da ne yapsam da kızdırsam bu kadını diye düşünüyordum. Hayatımdaki kişinin çok iyi bir insan olduğunu, şansının açık olduğunu ve başarılı olacağını söylemişti. Benimle olan iletişimini ileri seviyeye taşıyacağını ancak bunun için bazı koşulların olgunlaşmasını beklediğini bununda takriben birkaç sene içinde gerçekleşeceğini, yeni bir işim olacağını ama bunun için biraz daha zamanın olduğunu söylemişti. O zamana dair hatırladıklarım bunlar ve söyledikleri aslında gerçekleşti.

2 sene sonrasında sevgilim nişanlım oldu, fal baktırdığım zamandan birkaç ay sonra iş buldum. Şanslı ve güzel bir yıl geçirdim. Şimdi gelelim işin bugününe. Geçtiğimiz günlerde biz yani Fal Delileri olarak yine soluğu Cafe Bi Melek'te Sevgi'nin yanında aldık. Sıramız geldi ilk ben girdim yine. Önce bir kendimi tanıttım dedim sen 2 sene önce de bana baktın çıktı dediklerin. Pek bir tepki vermedi :) Ben de birşey beklemiyordum gerçi. Yoğun bir günüydü sanıyorum ki çok hızlı bir şekilde falıma baktı. Tabii ki yine kahve fincanı haricinde her yere baktı yine hızlıca konuştu. Bu sefer not alabildim. Dediğine göre 2015 benim için hayatımı düzene dengeye oturtacağım bir yıl olacakmış. Ocak ayında iş konularında iyi gelişmeler olacakmış. Gelirim artacakmış. Yine her falcının dediği gibi nişanlımın kalbi temiz, iyi ve benim için doğru bir insan olduğu onunla beraberliğimin uzun soluklu ve temiz olacağını da yineledi. Dediğine göre 2016'da erkek evladım olacakmış. Bak Ayhan da kız evlat görüyorum dediydi. Artık seneye görürüz inşallah.

Sevgi bunları dedi de ne kadarı gerçekleşti? Ocak ayında iş ile ilgili gelişmelerim olumlu yönde sonuçlandı. Bu da gelirimi arttıran bir gelişme oldu. Doğal gidişata göre hayatımın belli bir düzene girme aşamasında olduğunu düşünürsek buraya kadar her şeyi bilmiş oldu. Dediğim gibi bu tür işler enerji meselesi. O nedenle bence henüz gitmediyseniz Sevgi'ye bir şans vermeyi denemelisiniz. Hem diğerlerinden uygun fiyatlı hem de dedikleri çıkıyor. 

En iyisini bulana kadar falcıları dolaşmaya yorum yapmaya devam edeceğiz. Bizi takipte kalın :))






1 yorum:

  1. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .....

    YanıtlaSil