17 Ocak 2015 Cumartesi

Geveze Japon

Merhaba :)

Bendeniz nam-ı diğer Japon. Yerli üretim. İthal olanı sevmeyiz. Kendimiz üretiriz evellallah. Türk işi Japon olunca belli bir yaşa gelene kadar çok trajikomik bazen de aşırı eğlenceli ve neşeli anlara şahitlik ederek anılar biriktirdim. Zaman zaman güzel tesadüflere denk geldim. Hayatımın en lezzetli yanı oldular.

Elbette Japon olmamın dışında farklı özelliklerim de var. Ancak her şeyi bir çırpıda anlatmak olmaz. Tadını çıkara çıkara , aklıma estikçe burada sizinle başımdan geçenleri paylaşacağım. Yalnız biraz çenem düşüktür o yüzden arada sırada değil sık sık buraya uğramanızı tavsiye ederim. Çünkü geveze bir Japon'u her yerde bulamazsınız.

Kırmızı Kafa diye ay burcu İkizler yükseleni Akrep görünce sopayı saklayacağın türden bir deli bir de aynı bunun daha önde gideni ama numunelik bir Bayan Takıntı var hayatımda. İyi ki de varlar. Onlar benim hatunlarım :) Severim hatunlarımı. 

Şimdi bu Kırmızı Kafa demiş ki "Japon'u da sonradan bozduk". Yok öyle bir şey. Külliyen yalan. Ben doğuştan bozuktum anca düzeldim :) Bizim de kendimize göre özelliklerimiz var. Bazıları gibi 3. gözümüz açık olmayabilir ama kalp gözümüz açık. En azından ben öyle düşünüyorum. Hayatımın bazı dönemlerinde garip şeyler yaşadım. Aniden karşıma çıkan insanlar hep bazı şeyleri sorgulamamı bazı alanlara daha fazla zaman ayırmamı öğütlediler. Öğütleri dinledikçe affedersiniz ama has...tir diyebileceğim şeyler de yaşadım. 

Mesela sabahın köründe şiledeki bir mezattan alınan ve yaklaşık 5-6 saat buzlukta durmuş donmuş bir alabalığı (biz öyle sanıyoruz tam gazemesine bıçak sokulurken yaşadığı fark ediliyor o andan sonra tezgahtan hızla alınıp benim ellerimde hayat bulma yolunda yolculuğuna başlıyor) tekrar yaşama döndürmem ve 8 ay bizimle yaşaması gibi. Neyse yani bizde de var birşeyler. 

Japonuz ya meraklı insanız. Ota b.ka merak duyarız. Bu nedenle böyle mistik şeylerdi, reikiydi, faldı, tarottu merak ederim gerektiğinde, karşıma fırsatlar çıktığında parama acımam o büyüleyici sürece kendimi adarım. Bir yandan da ruh halime bağlı olarak gıcık bir hale bürünüp falcıları sinir eder suratlarındaki kızmış ifadeyi görüp arkadan kıs kıs gülerim. 

Hayatımda bir ara dönem belirsizdi hiç hesapta yokken fallara fena sardım. Hatta Bayan Takıntı ile Kırmızı Kafa da şaşırdılar. N'oluyor bizim Japon'a diye bir kal geldi :)

İşte o ara maaşı anadolu yakasındaki falcılara bağladım. Kırmızı Kafa ile Bayan Takıntı kadar olmasa da onlarla aşık atacak kadar tecrübem var yani bu konuda. Geçenlerde de tesadüf eseri bir cafede oturmuş ve fal baktırmış oldum. Gaza geldim biraz itiraf edeyim. Hiç aklımda da yoktu ama iyi oldu. Bu sayede yeni bir keşife imza attım. 

Bu keşfime ait detaylar için blogda gezinmeye devam et ;)


1 yorum:

  1. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ......

    YanıtlaSil