14 Ocak 2015 Çarşamba

Kırmızı Kafa Falcı Gördü Mü Dayanamazzzz.....

Biri fal mı dedi? Fal dedin mi akan sular duruyor da bende.
Peki ben kim miyim? Neden böyle oldum? Yoksa hep böyle miydim?

Şimdi ben Kırmızı Kafa. Bayan Takıntı ile Japon'un kardeşten öte arkadaşı. Tam zamanlı deli, yarı zamanlı akıllı, kardeşleri için ölebilecek olsa ölecek, aptal aşık, işkoliğin teki.

Benim öncelikle kendime ait bir işim var. Ne yaptığımı boşverin ama rezil olmayayım etrafa :D. Kesinlikle deliyim, akıllı olduğum söylenir, kardeşlerim için ölürüm, manyak gibi işine bağımlı biriyim. Ve işin fal kısmına gelirsek ultra süzme bir aşığım hem de çok. Düşünün adamı görmeyeli 2 ay 9 gün oldu(fark ettiyseniz sayıyorum), konuşmayalı 1 ay 8 gün oldu; sabahları uyandığımda adamın burnumda kokusuyla, kulağımda sesiyle uyanıyorum. Sektirmesiz her sabah.

Şimdi benim algılarım açıktır. 6. his denilen şey bünyede bolca var. Hatta bu aralar tavan yaptı ama bu kadar aptal aşık olunca kendimle ilgili hissettiklerim objektif olmuyor. Yoksa ben kendimle ilgili olaylarda hislerime göre hareket eden, zamanı gelince kendi kahve falına bakan (ve tutturan) bir tipim. Normalde bu kadar fal bağımlılığım yoktur lakin aşık olduktan sonra böyle oldum. EEE bi de en iyi arkadaşınız Bayan Takıntı ise sonuç kaçınılmazdı. O da en az benim kadar deli bu konuda. Biz zaten delirerek sevişiyoruz. Japon'u  da sonradan bozduk. Artık kahve falımı dersiniz, Katina falı mı dersiniz yürüyoruz. Yani kendimle ilgili objektif olamıyorum diyorum ama bakıyorum hergün kendi falıma. Kesmiyor Bayan Takıntı'ya kahve fincanımın fotoğraflarını yolluyorum ona baktırıyorum( ama o da bana yollar ve tuttururuz birbirimizle ilgili), kesmiyor Katina falı açıyorum.
Özetle gün geçtikçe deliliğime delilik katıyorum.
Üzerine falcılara gidiyorum ve bir de bir site buldum oradan canlı falcılara fal baktırıyorum. Aslında Bayan Takıntı ile birbirimize yetiyoruz fal konusunda da kesmiyor işte :( Delirerek seviyoruz birbirimiz biz onla :P.

Peki bu blog nereden çıktı derseniz? Valla işte geçen Japon bir falcıya gitmiş. Çok beğenmişti. Ben de o aralar durum sağanak yağmurluydu(bazen Güneşli, bazen gökgürültülü ve kar yağışlı oluyor da) tersledim Japonumu falcı konusunda. Sonra dün bana geldiler falcı bakmaya başladım netten kim iyidir kim değildir diye. Şunu fark ettim, doğru dürüst falcıları tavsiye eden bir yer yok. Dedim ki Bayan Takıntı'ya madem fal delisiyiz, bir tane blog açalım. Bloga gittiğimiz falcıları yazalım. Bizim gibi aşk acısı çeken Türk kadınlarına bir faydamız olsun. İşte dün açtık bugün başlıyoruz. Nasıl olsa malzeme bol değil mi? Bu arada Pazar da Japon'un gittiği falcıya gidiyorum deneyimlerimi paylaşacağım.

Sevgiyle Kalın

1 yorum:

  1. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .......

    YanıtlaSil