21 Ocak 2015 Çarşamba

İşte Cafe Bi Melek'te Sevgi diye bir falcı varmış dediler....


Hani diyorum ya ben yol gözlüyorum salak gibi. Aşık olduğumdan beri garip garip alışkanlıklar geliştirmemin yanında bir fal merakım tavan yaptı. İşte sürekli Bayan Takıntı ile birbirimize fal bakmamızın yanında daha önce duyduğum ne kadar falcı varsa gitmeye başladım. 50 lira mı 100 lira mı acımıyorum... (Tamam daha hiçbirine 100 lira vermedim bir seferde)

İşte benim kuzenimin evlenmeden önce gittiği bir falcı vardı adı Sevgi diye. O zamandan şimdiki eşiyle evleneceğini,erkek çocuğu olacağını falan bilmişti. Ben de bunu o zaman Bayan Takıntı'ya söylemiştim. Ben o zaman normal olduğum için bu konularda gitmemiş ama o öğrendiği gibi gitmişti. Önce kadına laf atmıştı "Yav bu sen ne dediysen aynısını söyledi. Boşuna gittim zaten hiçbiri olmaz.". Sonra gördük ki hepsi oldu. O zamandan kalan Sevgi'ye karşı bir güven durumu var ya şimdi ben de. Bana birgün geldiler. Dedim ki Bayan Takıntı'ya yürü dedim Cuma günü Sevgi'ye gidelim. O da tabii ki tamam dedi ama Perşembe akşamı hastalanınca ben gelemem dedi.
Yalnız kalmam durdurdu mu beni? Durdurmadı. Ben o gün süslendim, püslendim bir güzel hazırladım. Atladım Taksim'e gittim.

GPS sayesinde kafeyi buldum. Çıktım üst kata... (Tek Tekçi'nin sokağında Giritli Meyhanesi üstünde Cafe Bi Melek.)
Şekersiz kahvemi söyledim, 3 dakika yuttum bekledim sıramı. Normalde randevu ile gidiliyor ama şansıma o gün kimse yoktu. Haftaiçi vs diye herhalde. Geçtim Sevgi'nin karşısına.

Başladı anlatmaya... Anlattı anlattı. Bana bu sene bir aşk varmış ki offf. Sonra şimdiye kadar yapmayı planladığım ne varsa hepsine bu sene başlıyormuşum. Eğitim alacakmışım işimle ilgili. Bizim ki de geliyormuş 15-20 güne ama ben onu kaale bile almayacakmışım. İşim gücüm yerindeymiş. Paraya para demiyormuşum. Bu yeni gelen aşkla evliliğe kadar gidebilirmişim.

Bunların hepsini söyledi söyledi sonra da beni saldı. Çok memnundum. Geçmişe dair analizleri çok iyiydi. Zaten dedikleri başkalarından bildiğim kadarıyla çıkıyordu. Yalnız kendisinden çok hoşlanmadım. Evet üzerinden işini iyi yapmasının verdiği bir ukalalık var. Bunda da kesinlikle haklı. Ama oraya gelen insanlar duygusal olarak tatmin olmaya geliyorlar. Ve bana karşı tavırları çok sertti. Sertlik ve ukalalık arasında önemli farklar var arkadaşlar biliyorsunuz... Neyse geçelim buraları.

Çıktım oradan 15-20 gün dedi ya başladım hesaba ne zaman gelecek diye. Aradım Japon ile Bayan Takıntı'yı falın analizini yaptım. Öyleydi böyleydi anlattım. O konuşmalardan ve mesajlaşmalardan sonra bir daha hep beraber gitmeye karar verdik. Gününe kadar belirledik.

Günle geçti. O 2. buluşmamızın zamanı geldi Sevgi ile(Sadece 9 gün sonradan bahsediyorum tamam.).  Şimdi gittim biz süper 3'lü olarak Cafe Bi Melek'e önceden randevumuzu aldık. Sevgi saat 14'te geliyormuş diye bize anca 16:30'a randevu verdiler. Biz de tabii koştura koştura evden çıktığımız için Japon'un başka işi var diye boşta kaldık. Bir şekilde vakit geçirip geçtik kafeye. Kahveler geldi 3 dakikada içildi. Ve benim aklım çelindi Japon ve Bayan Takıntı tarafından "Ya nasıl olsa 20 lira, hem bu sayede ne kadar tutarlı Sevgi anlamış olursun" denilerek. Bizimkiler girdi çıktı sıra bana geldi.

Başladı Sevgi anlatmaya. Beklediğimin gelmesine daha varmış. Öyle 15-20 gün değil yani. Hayatıma girecek tip buğday tenliyken kumral oldu. Sert hatlıyken yuvarlak hatlı oldu. Renkli gözlüyken kahverengi gözleri oldu. Yapmayı planladığım şeyleri bu sene yapmaya başlıyormuşum yine ama ancak 2016'da toplayacakmışım. Yani 2015 benim senem değildi artık.

Valla çıktım yanımdan. Tamam beklediğimin gelme süresinin uzamasını hiçbir şey mi uyuşmazdı. 9 günde tüm geleceğim mi değişmişti. Ya dedim ben de suç. Kadın üstüste fal baktı hatlar karıştı. Bayan Takıntı dedi ki ne alaka biz senle hergün fal bakıyoruz. Tuttuğu zaman tutmuyor mu? Özetle içimize sinmemişti. Başladım ben alttan altan falcı aramaya. Emre diye birini buldum. Harun Kolçak bile methiye düzmüş kendisine. Aradık bahsedilen yazıda geçen kafeyi orada çalışmıyordu. Sonradan fark ettik ki Emre bu işi artık profesyonelliğe dökmüş "Melekler Kahvesi"ne geçmişti. Baktım kızlara zaten çıkmıştık öbür yerlere. Dedim ki bence biz oraya gidelim... Kesmemişti ne yapayım?

Gittik Emre'yi sorduk. Gittiğimizde saat 17 falandı adamın 21:30'da ki saati boştu bir tek. Özetle yalan olmuştu ama gelmişken boş çıkmayalım diye  sorduk oradaki sorumlu kişiye kime baktıralım? "Oğuz'a baktırın. Oğuz'a! Çok pozitiftir hem de bayağı başarılıdır." Tamam dedik. Aldık 1 saat sonraya randevumuzu oturduk beklemeye başladık kahveleri....


Oğuz mu ne dedi? Oğuz sonra ki yazıda ;)


35 yorum:

  1. Fal sever dostum, ben de wengo sitesinden birkac defa fal baktirdim. Gulbasak abla, Huray abla ve arzu abla oldukca iyiler. Leyla hanim ise oldukca samimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenin ismi bu mu ? http://avrupa.wengo.com.tr/astroloji-1270

      Sil
    2. Sitenin ismi bu mu ? http://avrupa.wengo.com.tr/astroloji-1270

      Sil
    3. arkadaşlar sizin tavsiyeleriniz üzerine turuncu cafe ye gittim falcı uğura yönlendirdiler şuana kadar yemi ediyorum ankaarada böyle bir falcı görmedim kahve+ tarot baktırdım söyledikleri bir bir doğpru çıktı hiç yanılmadı adam kesinlikle gidin falcı uğura turuncu cafeye fal baktırın beni gerçekden anlıcaksınız emin olabilirisniz.

      Sil
    4. Herkesi bırakın Deniz hanıma mutlaka ulaşın ben iyi ki diyorum iyi ki ulaşmışım grup eğitimlerinde de yer alacağım çok faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü deniz hanımın enerjisi gerçekten çok farklı .Seanstan zaten ciddi manada beklentim az olmasına rağmen beni inanılmaz şaşırttı.Baskalari için de kötü yorum asla yapamam ben sadece kendi tecrübemi yazabilirim. 21 gun olmasına rağmen istediğim konuyla ilgili Quantum çalışması gayet güzel gidiyor. sebep olan herkese teşekkür ediyorum.
      denizdengelenenerji@gmail.com
      5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
      Çok naif birisidir mesajlara bir iki güne mutlaka cevap verir .Hem bakımlarına hem eğitimlerine katılın.

      Sil
  2. Fal sever dostum, ben de wengo sitesinden birkac defa fal baktirdim. Gulbasak abla, Huray abla ve arzu abla oldukca iyiler. Leyla hanim ise oldukca samimi.

    YanıtlaSil
  3. kızılayda turuncu cafede soner bey gercekden fala baktırmak istiyorsan kesinlikle gitmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar sizin tavsiyeleriniz üzerine turuncu cafe ye gittim falcı uğura yönlendirdiler şuana kadar yemi ediyorum ankaarada böyle bir falcı görmedim kahve+ tarot baktırdım söyledikleri bir bir doğpru çıktı hiç yanılmadı adam kesinlikle gidin falcı uğura turuncu cafeye fal baktırın beni gerçekden anlıcaksınız emin olabilirisniz.

      Sil
  4. kızılayda turuncu cafede soner bey gercekden fala baktırmak istiyorsan kesinlikle gitmelisin.

    YanıtlaSil
  5. www.kadikoyfalcafe.com www.istanbulfalcafe.com

    YanıtlaSil
  6. Falcı erdeni tavsiye ederim meşhur Bodrumlu erdeni kendisi adeta terapi yapar Seanslarında ve en az 35 40 dk sürer ki ben ondan heryerden gururla bahsedeceğimi belirtmek ısterim kendisi sihirli bir değnek gibi değdi hayatıma ailemde aynı şekilde...teli : beş yüz otuz altı dört yüz kırk bir seksen beş sıfır beş bana teşekkür edeceksiniz...

    YanıtlaSil
  7. Tek kekimeyle bodrumlu meshur erdeni tavsiye ederim o bir ruh analisti baska birsey tanisinca ne demek istedigimi anlayacaksiniz muhakak onu taniyin cok sey katacak size ve hayatiniza ben ondan aldigim randevu sonucu 25 gun bakim anini bekledim ama degdi

    YanıtlaSil
  8. Tek kekimeyle bodrumlu meshur erdeni tavsiye ederim o bir ruh analisti baska birsey tanisinca ne demek istedigimi anlayacaksiniz muhakak onu taniyin cok sey katacak size ve hayatiniza ben ondan aldigim randevu sonucu 25 gun bakim anini bekledim ama degdi

    YanıtlaSil
  9. Ebru hn deger beklemeye cunku erden hn aslen psikolojik danisman ailemi kurtardi saolsun

    YanıtlaSil
  10. Bu saatte yorum yapmadan gecemezdim erdenle ilgili o bircok sallayan gelecege dair sirf insalar mutlu olsun diye guzel seyler soyleyen biri degil onunla konusmak bile muhtesem birsey

    YanıtlaSil
  11. millet bende bı kadına gıtmiştim yıllar once denız karınca diye biri ne dedıyse cıktı tekrar gıtmeyi düşünüyorum acikcası

    YanıtlaSil
  12. biz arkadaşlarla önce üç kişi, sonra da bütün ofis bir adama fal baktırdık. telefonda bakıyor. isim anne ismi ve d tarihiyle yıldızname bakıyor. alışık olduğumuz falcılardan çok farklı. çok detaya giriyor ve çok net konuşuyor. soru sorup ağız aramıyor. sadece tek başımıza dinlememizi hoparlör açıp dinletmememizi rica etti. 30 tl ye bakıyordu ama biz üç kişi 75 e baktırmıştık. bizim gruptan memnun kalmayan kalmadı. ne yazık ki aynı kişiye ikinci kez bakmıyormuş. çünkü ne zaman baksam aynı şeyi duyarsın, her fincanda açılan farklı fal gibi değil yıldızname diyor. numarası 05423971050. ismi mehmet.

    YanıtlaSil
  13. Falevi.com. tr yasemin var çok iyi bakıyor Bilginize

    YanıtlaSil
  14. Falevi.com. tr yasemin var çok iyi bakıyor Bilginize

    YanıtlaSil
  15. Katina fal Cafeden başkasını tanımam gidin izdiham neymiş görün Ebced Füsun çok iyi direk bütün isimleri Ebced sayfanızdan söylesin

    YanıtlaSil
  16. Katina fal Cafeden başkasını tanımam gidin izdiham neymiş görün Ebced Füsun çok iyi direk bütün isimleri Ebced sayfanızdan söylesin

    YanıtlaSil
  17. Ankara bahçelievler dedikodu cafe falcı sevgi grup olarak gittik gayet memnun kaldık tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. www.astrocenter.com.tr sitesinde fal baktırdım adeta şok oldum. En iyi uzmanları olan Cemal Hocanın söyledikleri ben allak bullak etti. Adam telefondan benim geçmişimin her şeyini bildi. Daha sonra yaşadığım şoku atlatmadan telefonum çaldı bir genç kız bana memnun kalıp kalmadığımı sordu. İlk defa böyle güzel bir fal hizmeti aldım. Çok ilgililer. Cemal Bey ile Uzay Hanimi denedim. İşsizdim ve is bulacaksın dedi Uzay 1 ay içinde buldum. Aşk hayatımla ilgili sorularımı da sordum söylediklerinin çoğu doğruydu. Bu sitede fal baktırmanızı ve mutlaka denemenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  19. Beşiktaş cafe biasta uzun boylu bir erkek falciya baktirmistik arkadaslarla iyiydi deneyin derim. Orda tek erkek falci zaten.

    YanıtlaSil
  20. www.astrocenter.com.tr Sibel hanım harika fal bakıyor mutlaka deneyin Telefonla bu kadar mı güzel fal bakılır denemeden anlayamazsınız ne dediğimi deneyin

    YanıtlaSil
  21. Bodrumlu erden hanımı burdan tavsiye eden tüm arkadaşlara hitaben allah razı olsun bana verdiği mucizeyi kelimeye dönemem o bana bir can verdi hepinize teşekkür ederim böyle bloglar iyiki var sizden de Rabbim razı olsun ramazana gireceğimiz bu günlerde.

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar sizin tavsiyeleriniz üzerine turuncu cafe ye gittim falcı uğura yönlendirdiler şuana kadar yemi ediyorum ankaarada böyle bir falcı görmedim kahve+ tarot baktırdım söyledikleri bir bir doğpru çıktı hiç yanılmadı adam kesinlikle gidin falcı uğura turuncu cafeye fal baktırın beni gerçekden anlıcaksınız emin olabilirisniz.

    YanıtlaSil
  23. Fal vaktini deneyin derim melek ay çok iyi ve fiyatı da makul açıkçası ama illa ki sesli deneyin yazılı da enerjisi geçmiyor sanki

    YanıtlaSil
  24. Bilge hanım size ne desem az biliyorum ancak yorumunuzu okuduktan kisa bir zaman sonra araştırarak erden hanıma ulaştık su kadar diyebilirim allahım olmayan herkese nasip etsin bebek sahibi olmayı baska birsey demek istemiyorum sizinde evladınız var ise ömür versin rabbim .Bu siteyi yapan kisilerden de rabbim razı olsun .

    YanıtlaSil
  25. Turuncu kafeye gittim memnun kaldım arkadaşlar .3 ay once erden yakamoz hanıma bakım yaptırdım hayatımda cok farkli adımlar atmama ve bir sürü güzel başlangıçlara vesile oldu biraz şivesi vardır ama anlaşılıyor konuştukları ve bir baktığına bir daha bakmıyor yada ben hiç bir daha randevu alamadım bilmiyorum ancak hayatıma dokundu mucize gibi kadın . erdenyakamoz@gmail.com dan ulaşabilirsiniz sadece hala aynı ise .Turuncu kafede Ankarada evet sırf baktırmak icin Ankaraya gittim yalan degil memnunda kaldım hepsi samimi insanlar fal da güzel bakıyorlar gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Selamlar

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .....

    YanıtlaSil
  28. Fala asla inanmam hayatımda tek muhteşem tanıdığım bir bioenerji ve kuantum uzmanı oldu Amsterdam da tanışmıştık 3 sene önce hani siz fal ,bakım vs diyorsunuz ya o ruh beden zihin taraması yapıyor ve bütün bilinmeyenleri ortaya çıkarıyor ve enerji çalışması da yapıyor taramada göründüyse tabiki .Bunu bilgilerinizi alarak yada yüzyüze ise cakralarınıza enerji vererek yapıyor .üç sene önce beni etkileyen en önemli şey hayatımdaki kişi ile barıştırmasıydı ve benim bile bilmedigin korkularını bilinç altı çalışmasıyla bana aktarmasıydı bu arada tüm bilinç altı korkuları kuantum enerji ile çok şükür bitmişti .Suan kendisiyle evliyim zaten şükürler olsun. Kadın resmi çalışan birisi ayrıca görüşmek için araya referans olabilecek birilerini soktuğum halde bir ay beklemistim seans günümüzu ama değdi .
    mucizeenerjim@gmail.com
    numarasıni veremem etik değil kötü niyetli birisinin eline geçsin istemem .Merak edenler mail adresine yazarak ulaşabilir bilgi alabilir .

    YanıtlaSil
  29. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı

    YanıtlaSil