19 Ocak 2015 Pazartesi

Japon'un biri bir gün...

Tekrar merhaba ;)

Bu sayfaya geldiğine göre blogu sevmiş olmalısın. O zaman her birimize iyice kanın da kaynadı. Ben de memnun oldum o zaman :)

Nerede kalmıştık. Evet, fal diyorduk. Geçen ofistekilerle bir etkinlik gerçekleştirdik. Kalabalık olunca epey gürültü çıkardık, cafede kuytu bir köşede romantizm yaşayan çiftin huzurunu bozunca mekandan kovulduk. Derken hemen yakınındaki Cafe La Porte'ye geçtik. Sohbet, dedikodu, sürpriz doğum günü kutlaması derken fal bakıldığını öğrendik. Önce pek ilgimi çekmedi ama ekipten biri baktırdı öyle bir surat ile geldi ki sanki onu...neyse anladınız siz :)

Bunun üzerine ben de sipariş vermek istedim ama fiyatı duyunca bir ara vazgeçmeyi düşündüm ama çok da merak ettim. Ulan başıma gelen hep bu merak yüzünden zaten başka neyin yüzünden olacaktı :P

Kahve bir kere lokum ile geliyor. Sunum güzel. Sonra zaten mekan güzel hemen bir havaya giriyorsunuz. Bir beyaz kapıdan aşağı doğru upuzun bir merdiven. Loş bir ışık. Bazı basamaklar ürkütücü. Çat diye arkadan kapıyı kapatınca bir "n'oluyoruz lan" ruh haline bürünüyorsunuz. Son basamaktan sonra sizi geniş bir oda karşılıyor. Bir de kedi.

Falcı Ayhan, hiç görmemiştim böyle güleç yüzlüsünü enerjisini yayanı. Çok rahat bir ortam sanki arkadaşınız size gelmiş de sohbet ediyormuşsunuz gibi. Adınızı ve doğum tarihinizi bir deftere özenle yazıyor. Fal'a Tarot ile birlikte bakıyor. Kahvenizin içine neredeyse hiç bakmıyor. Seçtiğiniz kartlar ve ona gelen bilgiler ile size güzelce bir bir anlatıyor. Önce bir karakter tahlili ile başlıyor yönlendirmeler yapıyor. Sonra alıyor sazı eline döktürüyor da döktürüyor. 

Gittiğim diğer falcılar aile içinden de olsa anneanneydi , teyzeydi onlara dair bir fikir beyanında bulunamıyorlardı. Ama Ayhan öyle değil. Ona o kadar soru sordum ki sabırla ve güler yüzle yanıt verdi. Benim geçmiş ve şu anki yaşadıklarıma dair her şeyi net bir şekilde bildi. Ondan dibim düştü zaten. Hayatımdaki insana dair detayları ilk kez bu kadar net tahminlerle bilen ve nokta atışı karakter tahlili yapan bir falcı. 

Japonum ya meraklıyım da sordum aklıma geleni olduğu gibi. Bir bir not ettim dediklerini. Üzerine bir de olacağına inandım. Daha ne olsun. Şimdi bekliyorum zaman doğruluğunu göstersin diye. Ama şu konuda bir ayrıntıyı önemle belirtmek istiyorum. Cidden enerjiniz falcı ile uyumlu oluyorsa o fal yorumu tadından yenmez. O yüzden her fal için bu gözle yorum yapın. O an verdiğiniz enerji çok ama çok önemli. 

Şimdi Kırmızı Kafa'ya bahsettim o da illa gidecek görecek bir test edecek. Etsin bakalım onun deneyimini de elbet öğreneceğiz. Ne zaman mı? E o zaman kurcala sayfaları göreceksin :)


4 yorum:

  1. Merhaba ayhandan bahsettiğinizi gördüm yakın zamanda görüşmüşsünüz zannediyorum kendisi kadıköyde hangi cafede suan cevap verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ...

    YanıtlaSil